2013. március 7., csütörtök

16.fejezet

Mellesleg próbálkoztam egy kis fejléc készítéssel. Szerintem jó lett,szerintetek?:) 

16. fejezet
Bosszúállás
*Alec szemszöge*

Körülöttem élettelen testek feküdtek,kezeimet és a ruhámat vér borította. Még sohasem öltem meg senkit,de most valahogyan nem éreztem bűntudatot miatta. Gyorsan magamhoz tértem,majd az ösztöneimet hagyatkozva követtem Karinát. A falak egymást követték és úgy éreztem,hogy sosem találom meg a lányt,de hirtelen egy fehér ajtó előtt találtam magam. Mikor beléptem körbevett a végtelen fehér űr.  Először bántotta a szememet az erős fény és időbe telt hozzászoknom a környezethez. Mikor kitisztult a szemem, rögtön megpillantottam magam előtt egy hatalmas kádszerű valamit. Valami sűrű és fehér folyadékot vettem észre,tetején pedig pár szőke hajszálat.
-Karina! - kiáltottam,majd gyorsan odarohantam és kiemeltem a lány fejét a vízből. Szemei csukva voltak,arca vértől csillogott. A saját vérétől.
Hirtelen egy hatalmas durranást hallottam, oldalamba pedig égető fájdalom hasított
- Takarodj onnan! - ordította Benedick,majd futni kezdett felém. Én gyorsan felpattantam,kihúztam a golyót a sebből,majd a férfi felé dobtam. A golyó áthasította a levegőt és Benedick lábába csapódott,aki összeesett. Nagy léptekkel értem közelebb hozzá,majd mikor odaértem, belerúgtam egy hatalmasat, Ő pedig felnyögött a fájdalomtól.
- Megbosszulok mindent ,amit Karinával tettél. - sziszegtem a fülébe.  - Ő saját apjaként szeretett téged,viszont számodra csak egy kísérleti patkány volt! Most megbűnhődsz.
Felegyenesedtem, és úgy terveztem ,hogy halálra verem,de amikor ökölbe szorítottam a kezeim, Benedick újra elővette a pisztolyt és lábon lőtt vele. Összerogytam,de mielőtt feleszméltem volna,Benedick rám vetette magát és kezeit a torkomra szorította. Vámpírerőmnek köszönhetően gyorsan leküzdöttem magamról,ó és készültem lecsapni.
- Nee! - hallottam magam mögött Karina sikolyát. Gyorsan hátraugrottam és a lányra pillantottam. 
Arca és haja csurom vér volt, ki akart szállni a kád szerű valamiből,de túl gyengének bizonyult.
- Szórakozol velem? - ordítottam magamból kikelve.
- Kérlek! - hangja határozott volt,majd vett egy mély levegőt és nehezen felállt. Csupasz testéről vér csordogált. Zavartam elkaptam a fejem,de úgy tűnt a lányt cseppet sem zavarja,hogy teljesen meztelen volt.
Remegő lábakkal közeledett felénk.
- Látod,Alec? Bármit is teszel, Karinának én maradok a legfontosabb. - nevetett Benedick,mire mérgesen összepréseltem a fogaimat.
Karina úgy ment el mellettem,hogy még rám sem nézett,majd leguggolt Benedick elé és gyengéden megfogta az arcát,ezért a férfi is vérfoltos lett.
Benedick elmosolyodott,de mielőtt bármit is tehetett volna,Karina megszólalt:
- Arra sem vagy alkalmas,hogy kiszívjam a véredet!
Odakaptam a fejemet és láttam ,hogy Benedick szemében félelem és kétségbeesés csillogott. Karina megszorította a fejét,majd rántott egyet a karján és kitörte Benedick nyakát.
Szó szerint tátott szájjal álltam a lány előtt,aki lassan felállt,majd felém fordult és angyalian elmosolyodott.
- Sajnálom,hogy belekevertelek ebbe!
Nem bírtam megszólalni a döbbenettől,szemeim pedig automatikusan lejebb tévedtek Karina testén. Gyorsan elfordultam,majd leküzdöttem magamról az így is véres és izzadt fekete pólómat és Karina elé dobtam.
- Nem a legjobb,de azért vedd fel!
- Öö..persze ... - dadogta,majd gyorsan felvette és közelebb lépett hozzám.
- Köszönöm. - mosolygott, én pedig próbáltam óvatosan letörölni arcáról a rászáradt vért.
- Tűnjünk el innen!


*Becca szemszöge*

Körülbelül fél órája kóvályogtam céltalanul az üres épületben. Néhol apró neszeket követtem,de valamikor pedig a megérzéseimet. Távolról ajtónyikorgást hallottam,majd Alec sustorgását. Gondolkodás nélkül a hang irányába futottam,majd mikor megpillantottam a fiút, rögtön a karjai közé akartam ugrani,de a következő pillanatban megpillantottam a félmeztelen Karinát.
- Alec? - suttogtam,hangomra pedig a fiú szemei kikerekedtek. - Miért vagytok félmeztelenek?
- Öö ... - dadogott a fiú,de végül feladta a próbálkozást. - Mindent megmagyarázok,de előbb jussunk ki ebből az átkozott épületből.
Karina bólintott, majd előresietett és én kettesben maradtam Aleccel.
- Karina ... miért tiszta vér?
- Ígérem mindent megmagyarázok - mosolygott rám. - Te pedig elmondod,hogy mit keresel itt!
Séta közben sem bírtam levenni a szemeimet Alec izmos,néhol helyen véres, felsőtestéről,amit a fiú észrevett,de egy féloldalas mosollyal letudta az egészet.

2 megjegyzés:

  1. Alec félmeztelenül... ahhw...
    Karina hál istennek! Már kezdtem nagyon félteni... :( Általában mindig így van velem, mindig azt a szereplőt szeretem meg, akit így is úgy is kinyírnak, ezért is reménykedtem, hogy Karina legalább túléli, és most boldog vagyok. Benedick te szarcsimbók, megérdemelted!!
    Becca hál istennek jól van. De azért jót nevettem azon, hogy egyből feltűnt neki, hogy félmeztelenek. Nem például az, hogy "jól vagy-e" vagy ilyesmi... habár egy félmeztelen Alec nekem is elvonná a figyelmem. :S
    Köszi a részt!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm,hogy rendszeresen írsz nekem és olvasol,nagyon jól esik. ^^

      Törlés